young lady
campur campur ?
Wednesday 8 August 2012 | 04:23 | 0 comments
nak habaq ja . aku memang dah lama tak sentuh blog . kesimpulannya blog ini telah pun dimakan kulat dek kerana sudah lama tidak diusik . nampak title kita harini ? harap maaf . setelah sekian lama ku tidak menelajah dunia blogging dan aku pun telah kehilangan ayat . heh ? :3

ASSALAMUALAIKUM :)

selamat berpuasa lah bagi yang berpuasa (biar dah lama pun kita berpuasa saja nk wish tak boleh ? heh ?)
wehh guys , Ya Allah , panas gila harini . tengok budak cina selamba badak je minum air depan aku , makk aiii , terliurr bebb . alahaii , pity me :3

yang sebenarnya aku dah tak tahu nak naip ape lagi . sebab fikiran ku tengah bercelaru/fikiran ku terasa kosonggg kosooongg oooo . haha . dan yang pasti aku ..... lapar woo :( sabar huda sabar . oke then blablabla . peperiksaan ditangguhkan ? hihi , gilaaaa . sumpah gembira gila bila cikgu mengumumkan bahawasanya peperiksaan ditangguhkan . kalau tak terpaksa tahan mata study tengah2 malam , terpaksa berjauhan dengan FACEBOOK , TWITTER . sungguhku tak sanggup . cehh -..-

                                  nampak gambar di atas ? ehh najwa latiff wehh , ngeh ? -..-

Older Post | Newer Post
tuan tanah !
hai , I'm the one that's got to die when it's time for me to die, so let me live my life the way I want to.


Navigations ~~

Owner Link Tales


Walkie Talkie



respect them :*
- encik latib
- cik ros
-my sisters and brothers
- my friends
-and you ;)

Welcome to my blog! Follow me? | Dashboard