young lady
tentang cinta
Wednesday 23 November 2011 | 12:22 | 0 comments

hye guys ! hari niyy mood aku jiwang . so aku nk share dgn korang bende yg jiwang2 lah kay .
korang ta berminat ? snang jer . getoutfromhere~

aku nk tanya korang , pernah ta rase kehilangan org yg korang sayng sgt2 ?
if korang mnusia biasa , mesti korang pernah lalui , walaupun umur korang bru belasan thun . btol bkan ?

kita sayang org tuww sgt2 .kalau boleh kita nk org tuww jd milik kita sorang je kan ? tp yg malangnya org tuww ta pernah sdar akan kwujudan kita . okey . if korang pernah lalui dan sdang lalui masalah seperti itu . snang jer . apa yg korang perlu buat adalah 
cuba melupakan dyer sebelom terlambat . maksud aku , sebelom apa2 prkara buruk yg brlaku lupakanlah dyer . annggap dye bkan jodoh kita bla bla bla .

* knapa kita slalu mencintai seseorang yg ta prnah ada prasaan sket pown dkat kita ? 
kerana ~ 
mencintai seseorang ta brmaksud memiliki seseorang .

*knapa kita slalu menolak cinta seseorang yg boleh mmbuat kita bahagia ?
kerana ~ 
kita masih blom mengerti dan maseh blom knal apa itu cinta .

*knapa kita slalu mengenang seseorang yg ta pernah ingat kita ? 
krana ~
kita sanggup melepaskan org yg kita cinta pergi bersama org laen asalkan dye bahagia dan sentiasa tersenyum .

* prasaan cinta itu takan pernah hlang selagi kita gagal memiliki org itu . dan itu tandanya . kita maseh perlu blajar ape yg dmaksudkan dgn cinta .

itu sja drpd aku . aku ciaaoouu dlu . be my follower n i will follow u back . 
thanks sbb sudi layang aku . slam mesra drpd aku . (:

Labels:


| Newer Post
tuan tanah !
hai , I'm the one that's got to die when it's time for me to die, so let me live my life the way I want to.


Navigations ~~

Owner Link Tales


Walkie Talkie



respect them :*
- encik latib
- cik ros
-my sisters and brothers
- my friends
-and you ;)

Welcome to my blog! Follow me? | Dashboard